new in

Min magkänsla ledde mig in på zaras barnavdelning där jag hittade dessa två godingar, kunde inte motstå så båda fick följa med mig hem. Inte så illa för plånboken, båda kostade runt 250 kr, ett bra pris för så fina klänningar tycker jag allt.

Ska inviga dem på skolavslutningen på fredag. Blir nog den första på dagen, då vi ska vara i kyrkan med skolan, och så får nog den lila följa med mig hem till Sofie på kvällen när vi ska ha middag med tjejerna i klassen.
Tänker matcha med boots på dagen, och svarta klackar på kvällen tillsammans med utsläppt vågigt hår och stora smycken.

Har en känsla av att detta kommer bli två favoriter i sommar, snygga både till fest och till en slapp dag på stranden.



Kommentarer
Postat av: Therese

Så fina så! Tycker med att du ska ha den första på dagen och den lila på kvällen, kommer bli grryyymt!

2010-06-09 @ 16:15:56
URL: http://theresesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0