2 cool 4 school

Är i skolan, har precis skrivit en uppsats på engelskan. Vi skulle skriva om ett problem i våran stad, som vi ville förbättra. Jag srev om västtrafik och deras nya värdelösa system. vet inte om jag skriver onormalt snabbt eller om jag skrev lite, men var iallafall klar lång före alla andra som fortfarande sitter där inne och skriver.

Nu har vi bara matte kvar, kommer antagligen inte göra nåt på den lektionen förutom att störa mig på våran lärare, skönt att lektionen är så kort. Sen har vi aerobics, är egentligen skittrött, men det ska ändå bli skönt att få träna, man mår så bra efteråt. Sen efter skolan ska jag dirr till stallet med Ellie och rida.
När jag kommer hem ikväll ska jag förhoppningsvis träffa min lover en stund, han åker til sälen imorgon och jag är i sthlm hela helgen, så vill pussa på honom lite innan han åker.


är förrsten sjukt shoppingsugem det riktigt kliar i fingrarna. får se om jag hittar något nice nu i helgen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0