in my head

dagen blev inte som planerat, ska på intervju på torsdag istället eftersom chefen var tvungen att hämta sina barn, lite segt men men, får hoppas att det går bra på torsdag. Skoladagen var sjukt seg och på matten kollade vi på en film som fick mig att vilja ta ett hopp ut genom fönstret, lovely.

Sen gick jag på stan en liten stund med Therese och Josefine, vilket var rikigt lyckat!
Sen mötte jag upp min älskling annelie en stund, lika trevligt som vanligt, den tjejen gör mig alltid på bra humör.
Nu är det snart dags för middag, sen ska jag till stallet och rida med Lovisa. Och sen får vi ju inte glömma att det är desperate housewives idag, veckans höjdpunkt!

Slängde på mig pälsvästen innan jag skulle gå imorse, det var ju skitkallt ute. Håret är en disaster idag så min bästa vän mössan fick också följa med.





Dagens shopping, riktiga fynd! Jackan är från h&m som just nu har 100 kr rabatt på alla jackor, så ynka 200 spänn betalade jag för denna godingen. Tröja/väst/blusen(?) är också därifrån och det köpet kändes som terapi för plånboken, 99 kr känns ju helt okej! Köpte även några ringar från divided, som jag säkert kommer tappa bort på en sekund, gör alltid det med ringar.

dagen favorit låt: In my head av Jason Derulo, har gått och nynnat på den hela dagen, grym!

Love R



Kommentarer
Postat av: världens absolut snyggaste syster (a)

haha den var ju riktigt najs, trodde jag inte om dej :P bra jobbat sis !

2010-03-16 @ 18:15:12
Postat av: Therese

Snyggt där becca! :)

2010-03-16 @ 19:39:06
URL: http://theresesundberg.blogg.se/
Postat av: Annelaaj

du e bäst flicka lilla:)

2010-03-16 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0