rain&sun

efter skolan åkte jag till stallet direkt, och vädret blev bara bättre och bättre. när jag kom hem så sken solen så jag och ellie tog en springrunda i parken, jättehärligt!
nu sitter jag och läser i naturboken, sjukt ointressant och det känns som att allt går in i na örat och ut genom det andra..


snart är klockan nio och då blir ska jag sitta i soffan, laddad med te för då är det DH! det har nästan blivit familjetradition nu i våran familj, typ den 24e december firar vi jul, och på tisdagar klockan nio firar vi desperate housewives, pretty nice.

På torsdag ska jag vara med sebbes syster på hennes jobb och provjobba, det ska bli jätteroligt. Stället heter lekstan, och där kan man ha typ barnkalas och sånt, så ska få hjälpa till med det. känns skönt att ha fixat lite jobb nu innan sommaren, så slipper jag få panik över det i sista sekund.

nu måste jag fortsätta plugga, ttyl bitches.
nej, den stilen funkar inte på mig, ger mig..
tjingeling



me and my baby. lite sommar skulle inte sitta fel just nu.
                               ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0