thursday

Dagen har flytit på riktigt bra. vaknade upp med min baby imorse, och även fast det var grått och trist ute, så kändes inte dagen så jobbigt iallafall. tänkt vad lite mys på morgonkvisten kan göra. skolan var som vanligt, med världens bästa tjejer i klassen som alltid gör min vardag så mycket roligare. Efter skolan var jag på intervjun, den gick jättebra även fast jag var sjukt nervös, och jag ska få provjobba på söndag! Sen var jag, Therese och Josefine hemma hos mig och övade på våran dans som vi ska visa upp på gympan imorgon. det var lite trångt, men efter lite ommöblering funkade det faktiskt!

Nu sitter jag och väntar på Sebastian, medans pappa spelar guitar hero utanför  på högsta volym, snart ringer grannarna och klagar. Imorgon kväll ska jag träffa min älskade och saknade barndomsvän moa, ska bli jättemysigt eftersom vi aldrig hinner ses. Blir en kväll full med godis och töntiga tjejfilmer, me like!


Ett par ljusrosa converse, ska be min kompis stina köpa ett par nu i april när hon åker till florida, kostar bara ca. 450 spänn där, så värt. Dom är sjukt söta,och converse kan man aldrig ha för många av.

nu ska jag försöka få lite ordning på mitt hår, ser ut som jag har fått en elchock.

Love R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0