List

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Sålde min älskade ponny och köpte min första häst Har du några nyårslöften? - Äta mindre, träna mer, yadayada. Tycker nyårsmål låter bättre   Vilka länder besökte du? - Thailand, Grekland och Italien     Vad önskar du att du gjort mindre? - grubblat, lägger alldeles för mycket tid på det.   Bästa minnet från 2011? - första ridningen på Leo, love at first sight. Min 18 års middag var också helt amazing     Bästa köpet? - hmmm alla kläder? Hehe   Vad spenderade du mest pengar på? - Kreta resan och mat Gjorde någonting dig riktigt glad? - min underbara pojkvän Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - gladare! Favoritprogram på TV? - top moooodel Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012? - stabilitet och lite mer inkomst kanske Vad ser du mest framemot med år 2012? -studenteeeeen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0